lauantai 3. elokuuta 2019

Hampaista



Ikäisilläni ihmisillä saattaa hyvinkin olla vielä
amalgaamipaikkoja suussa ja niin oli minullakin
vielä tämän kesän alussa 5 kappaletta.
Olin jo vuosia haaveillut niiden poistamisesta tietäen, että elohopea
on myrkky ja sitä saattaa liueta elimistöön. Ties mitä
oireita tai vaikutuksia sillä onkaan elimistöön. Ainakin se saattaa
rasittaa maksaa liuetessaan.  
Kun vihdoin olin tilanteessa, jossa pystyin haaveeni toteuttamaan,
luin netistä aiheesta ja olin pöyristynyt luettuani, että
Ruotsissa amalgaamipaikat on olleet kielletty
jo vuodesta 2009 alkaen! Meillä harkitaan niiden kieltoa   
vuonna 2030 vai oliko peräti 2035! On jännää, kuinka
elohopea on luokiteltu ongelmajätteeksi ja sen hävitys
on tarkkaa, mutta suussa se ikäänkuin muuttuu turvalliseksi......

Biohammaslääkärit ainakin tekevät noita poistoja, mutta itse
poistatin amalgaamit Helsigin Ruoholahdessa sijaitsevassa
Carisma Dentissä. Sain niin hyvää hoitoa ja kaikki tapahtui kivuttomasti
ja tehokkaasti 3 eri hoitokerralla. Voin lämpimästi suositella
Carisma Dentiä 
Samainen hammaslääkäri myös kertoi minulle, että amalgaamit
laajenevat vanhetessaan ja halkaisevat hampaita niin tehdessään! Niin oli myös
minulla käynyt. Jännä, ettei yksikään hammaslääkäri maininnut tästä aiemmin... Viiden hampaan paikan vaihto tuli maksamaan noin 500 euroa. 
       


   
       
         





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Verta, hikeä ja t-paitoja

Tunnustan tietämättömyyteni mitä tulee vaatteiden hankintaketjuun ja siksi katsoinkin Verta, hikeä ja t-paitoja -sarjan jokaikisen ja...